قبل از اینکه در مورد رایج ترین اشتباهاتی که معمولاً هنگام ایجاد یک کمپین Google AdWords انجام می دهیم صحبت کنیم ، بیایید توضیح دهیم که چیست. برای کسانی که هرگز از Google AdWords نشنیده اند ، به عبارت ساده ، روشی است که گوگل برای ارائه تبلیغات به مشتریان بالقوه از آن استفاده می کند.

Google AdWords چگونه کار می کند؟

آنچه که انجام می دهد نمایش تبلیغات ، در نتایج جستجوی کاربر است. این تبلیغات مطابق تبلیغاتی است که محصولات و خدمات خود را از طریق شبکه Google تبلیغ می کنند

نحوه کار تبلیغات در Google

آنچه گوگل انجام می دهد ، برای هر کلیک که کاربر در تبلیغ شما انجام می دهد ، مشتری را شارژ می کند. اگر به عنوان مثال ، ما در گوگل تبلیغات داریم و بازدیدهای زیادی را در وب سایت خود مشاهده می کنیم ، این نشان دهنده میزان ترافیکی است که گوگل به وب سایت ما وارد کرده است ، پس شاید زمان آن رسیده است که تبلیغات بیشتری را در گوگل منتشر کنیم ، زیرا اینها بازدیدهای بیشتری از وب سایت ما ایجاد می کند.

هنگام انتشار آگهی در Google ، باید هنگام ایجاد آنها جنبه های مختلفی از این موارد را در نظر داشته باشید.
این آگهی نمی تواند حاوی تصاویر باشد و حداکثر آنها باید 4 خط را اشغال کنند (25 عنوان در عنوان ، 70 در متن و 35 در URL). همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که همه کلمات قیمت یکسانی ندارند و تبلیغ کننده کسی است که حداکثر مبلغی را که وی برای پرداخت هر کلیک یک کلمه خاص می خواهد نشان می دهد.

اگر می خواهید در مورد Google AdWords و نحوه استفاده از آن برای ایجاد کمپین های مؤثر اطلاعات بیشتری کسب کنید ، راهنمای ما را درباره نحوه استفاده از Google AdWords بررسی کنید.

 

چگونه Google قیمت هر تبلیغ را تعیین می کند؟

Google برای قرار دادن قیمت در هر یک از تبلیغات ، چندین نکته را در نظر می گیرد:

کلید واژه
هزینه کلمات توسط پیشنهادات تبلیغ کنندگان داده می شود. ما باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را با استفاده از تبلیغات خود که تعداد جستجوها و رقابت را ارزیابی می کند ، به خوبی بررسی کنیم.

امتیاز کیفیت
امتیاز کیفیت ، ارزشی است که گوگل بسته به اینکه "چقدر خوب هستند" به هرکدام از تبلیغات ما می دهد.
هرچه نمره بهتری در تبلیغات خود داشته باشیم ، کمتر هزینه خواهیم کرد ، یعنی اگر تبلیغات ما به درستی انجام شود ، به ما پاداش می دهیم.

 

چگونه Google تعیین می کند تبلیغ ما چقدر خوب است؟


Google بر اساس درصد کلیک در هر ظاهر در نتایج ، و همچنین اینکه صفحه فرود سریع بارگیری می کند ، می داند.

موقعیت تبلیغ


Google موقعیتی را که تبلیغ ما نسبت به بقیه تبلیغات در اختیار دارد ، در نظر می گیرد. موقعیت تبلیغ با رتبه بندی آگهی مشخص می شود. کاری که این فرمول انجام می دهد ، امتیاز دادن به تبلیغات است ، با توجه به کیفیت این ها ، تأثیر آنها ، صفحات فرود .

 

 

خطاها برای جلوگیری از در Google AdWords.


Google AdWords ابزاری بسیار قدرتمند است ، که در صورت استفاده صحیح از آن ، ما می توانیم فروش خود را خیلی سریع افزایش دهیم ، اگرچه عملکرد آن بسیار ساده است ، اما برای انجام یک کارزار مؤثر ما نیاز به تمرین و تجربه خود داریم یا به کمک های خارجی مراجعه می کنیم برای به دست آوردن بیشترین استفاده از آن

راه اندازی یک کمپین در Google AdWords کار ساده ای نیست ، حتی اگر ما محصولاتی را که می خواهیم بفروشیم می دانیم ، و ما یک ایده اساسی درباره نحوه عملکرد Google AdWords داریم. بسیاری از اوقات ، ما می بینیم که تنظیمات اشتباه است ، و اگر این کمپین ها را در دست متخصصان بگذاریم ، یا اگر برخی از جنبه های اساسی را در نظر بگیریم ، می توان آنها را حل کرد.

 

پیوند را از تبلیغ Adwords خود به صفحه اصلی وب سایت خود هدایت کنید
این یکی از رایج ترین اشتباهات است.

این به چه معنی است؟
بسیار آسان است ، اگر قصد فروش پرده سفید را داریم و در تبلیغ ما "پرده سفید را با بهترین قیمت" قرار می دهیم ، و آن پیوند تبلیغاتی به صفحه اصلی وب سایت ما ، ما آن را اشتباه انجام داده ایم.

ما نمی توانیم آن آگهی را به صفحه اصلی وب سایت خود پیوند دهیم ، کاری که باید انجام دهیم پیوند دادن آن آگهی به آن محصول است ، یعنی به آن پرده سفید گفته می شود و در نتیجه خرید را برای کاربرانی که از ما بازدید می کنند تسهیل می کنیم. تا حد امکان خرید به کاربر ، تا ساده و سریع انجام شود.

 

کلیه کلمات کلیدی پیشنهادی را از طرف Google Adwords Generator Keyword قبول کنید


این اشتباهی است که اغلب در بسیاری از مواقع مرتکب می شود. این ابزار Google لیستی با کلمات عمومی بسیاری ایجاد می کند که مربوط به شرکت ما نیستند. به عنوان مثال ، اگر شرکت ما به «برگزاری مهمانی های مخصوص تولد برای کودکان» اختصاص داده شود ، اگر کلمه کلیدی ما «مهمانی ها» باشد ، واقعیت این است که ما کلیک های بیشتری خواهیم داشت ، اما آنها بازدید کمترین اهمیت را دارند ، زیرا مطمئناً بسیاری از کاربران دارند. "مهمانی" را جستجو کردید ، اما مهمانی هایی در اجتماع شما یا برای هر منظور دیگری اما به "جشن های تولد برای کودکان" مربوط نمی شوند.
در این حالت ، کلمه کلیدی ما می تواند "مهمانی های تولد" باشد ، از این طریق ما کلیک های کمتری خواهیم داشت اما بازدید از آنها با کیفیت بالاتر خواهد بود.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پاییزدخت مدرسه فرهنگی ورزشی صالحین شوش Edwin مصطفي يوسفي وبلاگ اراک saharngh احادیث اهل بیت ع Orlando Willie