مدیریت یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) می تواند یک کار ارعاب آور باشد.

دانستن اینکه با شما یا پول مشتری خود بازی می کنید ، کافی است تا بسیاری از بازاریابان را از PPC بترسانید.

اما راحت استراحت کنید

با کمی دانش ، استراتژی خوب و درک اصول اولیه ، می توانید بدون تأکید بر استرس ، با Google AdWords شروع کنید.

Google AdWords چیست و چه چیزی را باید بدانم؟

قبل از اینکه به استراتژی بپردازیم ، ابتدا کمی پیش زمینه را بدست می آوریم.

AdWords سیستم تبلیغاتی Google است که به کاربران امکان می دهد بالاترین امتیاز را در صفحه رتبه بندی موتور جستجو (SERP) خود قرار دهند. هرچه ارتباط تبلیغ شما بهتر باشد و پیشنهاد شما بیشتر شود ، احتمال اینکه رتبه خوبی داشته باشید ، بیشتر خواهید شد و به دلیل آن کلیک های بیشتری را دریافت خواهید کرد.

سرویس Google AdWords خود بسیار محبوب است و 30٪ از درآمد خالص تبلیغات جهانی را در سال 2015 (SearchEngineLand) و با دلیل مناسب در اختیار دارد. بسته به بازار شما و اینکه رقبای شما چقدر فعال هستند ، می تواند یک راه عالی برای حضور در مقابل مخاطبان شما باشد ، زیرا آنها جستجو می کنند تا زمانی که هزینه کسب کسب و کار شما معقول باشد.

از 23 مارس 2016 ، میانگین هزینه کسب تبلیغات برای جستجوی 59.18 دلار (eMarketer) بود. خیلی شیطون نیست

این امر داشتن یک کمپین بهینه شده را از همه مهم تر می کند. حال ، بیایید سریع ساختار AdWords را مرور کنیم.

کمپین ها و گروه های تبلیغاتی
پایه و اساس AdWords بسیار ساده است.

کمپین ها بالاترین سطل شما هستند ، به دنبال آن گروه های تبلیغاتی ، جایی که تبلیغات شما در آن زندگی می کنند. مانند همه چیز در بازاریابی ورودی ، تبلیغات شما توسط کلیدواژه ها تقویت می شوند.

کمپین ها برای سازماندهی در سطح عالی عالی هستند و می توانند به مکانهای مشخصی هدف گذاری شوند. همچنین در اینجا می توانید نوع شبکه جستجو (گروهی از وب سایتهای مرتبط با جستجو را انتخاب کنید) که می خواهید در آن ظاهر شوید) را که می خواهید استفاده کنید.

هر کمپین دارای بودجه روزانه اختصاصی است که شما می توانید تبلیغات خود را مدیریت کنید.

اکنون ، گروه های تبلیغاتی به شما امکان می دهند تا روی تغییرات خاص کمپین خود تمرکز کنید.

به عنوان مثال ، اگر وسایل اداری را می فروشید ، ممکن است کمپین شما قلم ، مداد و نشانگر باشد و برای گروههای تبلیغاتی قلم ، نوارهای مداد رنگی ، مدادهای رنگی راه اندازی کنید. این امر به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خود را متمرکز کنید ، این به شما کمک می کند تا کمپین های خود را به صورت کارآمد نگه دارید.

اکنون که ساختار Adwords را در اختیار دارید ، بگذارید 5 مرحله اساسی را مرور کنیم که به شما در ایجاد یک کمپین بهینه کمک خواهد کرد.

1. با کلمات کلیدی شروع کنید

هنگام ایجاد گروه های تبلیغاتی خود ، کلمات کلیدی متمرکز بسیار مهم است. با گروه بندی کلمات کلیدی مشابه با یکدیگر ، خود را برای تبلیغات بسیار مناسب تنظیم می کنید ، این به شما کمک می کند تا به یک امتیاز با کیفیت بالا دست یابید (بعداً به این موارد خواهیم رسید).

چسباندن با حداکثر 15 کلمه کلیدی به گروههای تبلیغاتی شما کمک می کند تا در سطح اوج خود عمل کنند. سپس اگر گروه های تبلیغاتی خود را از این لیست ها بسازید ، کمپین های شما با تمرکز بر روی لیزر ، از بالا به پایین نیز خواهد بود.

انواع تطابق با کلید واژه ها تغییرات در کلمات کلیدی شما هستند که می توانند به شما در بهبود عملکرد کمپین خود کمک کنند. 4 نوع مسابقه موجود عبارتند از:

بازی گسترده
بازی گسترده اصلاح شده
مسابقه عبارات
مطابقت کامل
در زیر ، WebRanking.com یک اینفوگرافیک مرجع عالی ایجاد کرده است تا به شما در انتخاب و استفاده از نوع مطابقت مناسب برای کمپین خود کمک کند. در آن ، شما به راحتی می توانید سلسله مراتب انواع مسابقات ، از کلی گرفته تا بسیار خاص ، و اینکه چگونه ممکن است در آن جا داشته باشید را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مهمترین نوع کلمات کلیدی که باید در نظر داشته باشید عبارت Key Negative است. این لیستی از کلید واژه هایی است که نمی خواهید تبلیغات شما برای آنها نمایش داده شود.

استفاده از کلمات کلیدی منفی به شما کمک می کند تا کمپین های خود را با اهداف خود مطابقت دهید. اگر فقط قلم می فروشید ، اما تبلیغات برای مداد ها ادامه می یابد ، این به شما کمک نمی کند. اضافه کردن مداد به عنوان یک کلید واژه منفی یک انتخاب عاقلانه است.

2. محتوای خود را استراتژی کنید

شروع به کار با گروه های کلمات کلیدی قبل از نوشتن نسخه تبلیغاتی شما یک عادت خوب برای ورود است.

در گروه خود ، می خواهید برخی از کلمات کلیدی محبوب تر را در تبلیغات خود بگنجانید ، همانطور که حدس زده اید ، همه چیز را مرتبط نگه دارید (آیا هنوز متوجه این روند نیستید؟).

همچنین مهم است که مانند استراتژیک مطالب خود مانند کاربر خود فکر کنید.

Google AdWords شما را محدود می کند:

25 کاراکتر برای عنوان.
70 کاراکتر متن تبلیغ. (35 در هر خط شامل فضاها)
35 کاراکتر برای نشانی اینترنتی نمایش.

من می دانم شما چه فکر می کنید ، 70 شخصیت؟ این کمتر از توییتر است!

به همین دلیل است که بیشتر تلاش PPC شما برای ایجاد تبلیغات قابل توجه و قانع کننده با 35 کاراکتر در هر خط صرف می شود.

کپی آگهی شما یکی از مهمترین قسمت های کمپین شما است ، اما در جایی که کاربر پس از کلیک روی تبلیغات عالی خود ، به همان اندازه تلاش می کند.

3. ایجاد صفحات Landing Awesome

هدف از هر فعالیت AdWords تبدیل است.

برای دستیابی به این هدف ، شما باید برای صفحه فرود PPC خود محتوای محتاطانه و متقاعد کننده ایجاد کنید که کلمه کلیدی بهینه شده و مربوط به کمپین شما باشد.

محتوای شما باید ارزش کاربر را نشان دهد و کلمات کلیدی گروه Ad شما را درج کند ، بنابراین Google می داند که این یک مرحله بعدی منطقی از تبلیغ شما است.

اجرای برخی از بهترین اقدامات اصلی در اینجا از نظر صفحات فرود بسیار مهم است:

به عنوان مثال ، صفحه فرود PPC شما باید یک نقطه تبدیل واضح داشته باشد ، معمولاً یک فرم یا یک شماره تلفن برای ارتباط برقرار کردن افراد با شما. اگر می خواهید شماره تلفنی انتخاب کنید ، این باید یک شماره رهگیری Google باشد ، بنابراین به عنوان تبدیل در کمپین شما وارد می شود.

گنجاندن یک ویژوال همچنین می تواند باعث شود تا کاربر شما را به مدت طولانی درگیر نگه داشته و خواندن را بخواند ، اما در کل ، شما می خواهید همه چیز را تا حد امکان تمیز و سازمان یافته برای کاربر حفظ کنید. هرگونه سردرگمی یا حواس پرتی به طور بالقوه می تواند آنها را دور کند.

4. بر روی نمره کیفیت متمرکز شوید

نمره کیفیت تا حدی است که هنگام بررسی و بهینه سازی کمپین های خود باید مورد توجه شما قرار گیرد.

امتیاز کیفیت شما سنجشی است از اینکه تبلیغات شما به کلمات کلیدی و صفحات Landing شما مرتبط است و Google آنها را به سه عامل اصلی تقسیم می کند:

CTR مورد انتظار (با کلیک بر روی نرخ)
چند کلیک google برای کلمات کلیدی شما در حال طراحی است.
ارتباط آگهی
تبلیغات شما به صفحه کلمات کلیدی / صفحه فرود شما چقدر مرتبط است؟
آیا تبلیغ شما شامل کلمه کلیدی شماست؟
آیا کلید واژه شما در آگهی و صفحه فرود شما ظاهر می شود؟
Landing صفحه Experx
صفحه فرود شما چقدر به گروه کلمات کلیدی / تبلیغات مرتبط است؟
آیا تراکم کلمات کلیدی خوبی وجود دارد؟
آیا نقطه تبدیل روشنی وجود دارد؟
آیا محتوا بی نظیر و به خوبی سازمان یافته است؟
چند عامل مؤثر دیگر وجود دارد ، مانند عملکرد تاریخی تبلیغات و عملکرد جغرافیایی شما ، اما این سه مورد باید در آنجا مورد توجه شما قرار بگیرند.

اطمینان حاصل کنید که نمرات کیفیت خود را از نزدیک رصد کنید تا بتوانید تغییرات اولیه را سریعتر بدست آورید. داشتن یک امتیاز با کیفیت بالا می تواند به هزینه کمتری برای هر کلیک (CPC) ، موقعیت تبلیغ بهتر و تخمین پیشنهادات کلی کمتر منجر شود ، اما ترک یک تغییر عمده در نمره کیفیت دست نخورده می تواند منجر به CPC بسیار بالاتر از آنچه پیش بینی شده بود می شود ، حتی خراب می کند. ROI بهترین بازاریاب

5. مرور ، واکنش ، تکرار

مانند هر کاری که انجام می دهید ، باید داده های AdWords و محوری را در حد نیاز بررسی کنید.

هنگامی که کمپین AdWords را راه اندازی کردید و به برخی از داده های واقعی امکان پذیر می شوید ، به احتمال زیاد شما نیاز به ایجاد برخی ویرایش ها خواهید یافت.

امتیازات کیفیت تغییر می کند ، CPC ها بالا می روند ، و کلمات کلیدی تغییر می کنند ، و شما باید برای انطباق آماده باشید.

روی نرخ تبدیل خود متمرکز شوید. اگر در حال دریافت کلیک زیاد هستید ، اما امکان تبدیل به آن وجود ندارد ، ممکن است مخاطبان اشتباهی را جذب کنید ، یا کپی صفحه صفحه شما ممکن است به اندازه کافی ارزشمند نباشد تا آنها را برای تبدیل کردن جلب کند.

برای خود یادآوری کنید که هر هفته اطلاعات کمپین خود را مرور کنید و از ایجاد تغییر نترسید.

با محتوای صفحه فرود مختلف آزمایش کنید ، نسخه جدید تبلیغ را امتحان کنید یا حتی یک کلمه کلیدی اصلاح شده دیگر را اضافه کنید. با بهینه‌سازی کمپین Google AdWords ، گاهی اوقات تغییرات کوچک ممکن است تغییر بزرگی ایجاد کند


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کمپین ,کلیدی ,کلمات ,تبلیغات ,adwords ,google ,کلمات کلیدی ,google adwords ,صفحه فرود ,کلمه کلیدی ,کلید واژه ,کمپین google adwords ,کنید google adwords
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وَقتی به متنِ او هُبوط میکنی وب سایت گروه طراحی و انیمیشن خیزران محصولات لاکورت کولر گازی ال جی فالوئرشاپ | followershop گسترش دانش و تجربه مهندسی بیقرارم دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری کرک شده عملکرد شواری دانش آموزی آموزشگاه سروش 98-97