در این مرحله کاملاً محتمل است که شما به خوبی بدانید که Google AdWords چیست ، سکوی غول Mountain View که تبلیغ کنندگان و وب سایتهای مختلف از نظر اندازه و سطح تجربه را برای دستیابی به مزایای استفاده از تبلیغات دیجیتال

با این حال ، و تا حدی به دلیل سادگی در قالب های اصلی تبلیغات AdWords گوگل ، بسیاری از کاربران از پتانسیل بسیاری از انواع دیگر تبلیغات که در نوک انگشتان خود هستند ، آگاه نیستند (یا SEM (تیم تخصصی ستایش بازاریابی)) در موتورهای جستجو)). ما هفت مورد از این قالبهای تبلیغی Google AdWords را تجزیه و تحلیل می کنیم که ممکن است شما هنوز آنها را نمی شناسید.


1. آگهی های لیست محصولات (PLA) از کمپین های خرید Google

از جدیدترین قالبهای Google AdWords ، آگهی های لیست خرید محصولات Google (PLA ها به اختصار انگلیسی آن) گسترده ترین و مواردی است که بیشترین تأثیر را در نتایج تبلیغات تجارت الکترونیکی از همه ایجاد کرده اند. جهان با تلاش برای استفاده بهتر از پتانسیل های خود ، از آگوست گوگل استفاده از کمپین های خرید ، قالب جدیدی برای مدیریت PLA ها را امری اجباری می کند که می خواهد تجربه کاربر را ساده و غنی سازد.

این تبلیغات "PLA" محصولات را در تجارت الکترونیکی به شکلی جذاب از جمله عناصر مانند تصویر ، قیمت و نام فروشنده ، بدون نیاز به کلمات کلیدی یا داشتن متن توصیفی در آگهی ، نشان می دهد. علاوه بر این ، آگهی های لیست محصولات به فروشندگان این امکان را می دهد تا محصولات خود را در Google Shopping ترویج کنند ، بخش موتور جستجو که در آن پیشنهادات بسیاری از فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان وجود دارد. عملکرد خوب آن باعث شده است که طی چند ماه به یکی از پرطرفدارترین و رقابتی ترین قالب ها تبدیل شود.

2. بنرهای پویا گوگل ادز

بنرهای دینامیک Google AdWords بنرهای ساده و سنتی هستند که بر روی یک اسکلت با بخش های پویا سوار شده اند ، که به آنها امکان می دهد بر اساس محصولات موجود در تجارت الکترونیکی شما سازگار و سفارشی شوند. این است: شما یک آگهی گرافیکی تنظیم کرده و فضایی را برای محتوای محصول که "به طور خودکار" تولید می شود "ذخیره" می کنید. این عملکرد همچنین با محصول دیگر Google ، Remarketing سازگار است ، که پتانسیل آن را به صورت تصاعدی ضرب می کند.

3. تبلیغات جستجوی پویا

به نوبه خود ، تبلیغات جستجوی پویا (DSAs ، به اختصار انگلیسی آن) که فقط دو سال پیش راه اندازی شده است ، مبتنی بر فلسفه ای شبیه به بنرهای پویا است ، اما با مکانیسم کمی متفاوت. در این حالت ، Google AdWords تبلیغات جستجوی پویا جدید را برای هر کاربر ایجاد می کند. برای انجام این کار ، کلمات جستجو شده توسط کاربر را با محتوای واقعی تجارت الکترونیک مقایسه کنید و یک تبلیغ کاملاً جدید تهیه کنید که محصولاتی از فروشگاه فروشگاه را ارائه می دهد که به آن علاقه پاسخ می دهند.

با توجه به ویژگی های آنها و تکمیل آنها با کمپین هایی که در موتور جستجو ظاهر می شوند ، تبلیغات جستجوی پویا فرمت هایی هستند که بخصوص برای شرکت های بزرگ تجارت الکترونیکی که دارای فهرست های گسترده محصولات هستند مناسب هستند.

4. بازخورد Google AdWords

Google Adwords Remarketing یک قالب پویای دیگر است که به کاربران امکان می دهد تا بر اساس تاریخچه مرور خود در یک تجارت الکترونیکی ، دوباره تأثیر بگذارند. بنابراین ، به لطف استفاده از کوکی ها ، Adwords می تواند بر اساس کالاهایی که کاربر مشاهده کرده است (یا سبد خریدهایی که آنها را رها کرده اند) تبلیغات ایجاد کند ، همچنین امکان تقسیم و پرداخت متفاوت را نیز می دهد ، بسته به مثال مثلاً چقدر نزدیک است. خریدی را که مشتری بالقوه در آن مانده است ، ببندید.

با توجه به این که اکثریت قریب به اتفاق مشتریان یک فروشگاه اینترنتی نیاز به بیش از یک بازدید دارند و بسیاری از شک و تردیدها را در انواع و اقسام آنها قبل از خرید حل می کنند ، بازاریابی مجدد به گزینه ای بیش از توصیه برای افزایش فروش تجارت الکترونیک تبدیل می شود.

5. Trueview از یوتیوب

فیلم ها در YouTube با توجه به تأثیر بسیار زیاد بینندگان و مزیت قالب پرداخت آنها ، یک قالب تبلیغاتی بسیار جذاب هستند. از طریق هزینه به ازای هر نمایش (CPV) ، در قالب Trueview ، تبلیغ کنندگان در صورت پرداخت هزینه می شوند اگر بیننده کل نقطه یا حداقل سی ثانیه اول خود را ببیند. علاوه بر این ، هزینه تماشای تبلیغات YouTube Trueview واقعاً کم است (حدود 0.05 یورو / 0.10 یورو) ، سالهای نوری از هزینه های گران قیمت تبلیغات پخش همین آگهی در تلویزیون. سرانجام ، امکانات گسترده آن برای تقسیم (سن ، جنس ، علایق .) و اندازه گیری به حداکثر رساندن بیشتر ROI این قالب کمک می کند.

6. جستجوی تبلیغات همراه (تبلیغات تکمیلی برای جستجو)

همانطور که از نام آن برمی آید ، تبلیغات همراهی جستجو ، تبلیغات تکمیلی برای جستجو هستند. این یک قالب تبلیغاتی گرافیکی یا متنی در شبکه نمایش Google است که احتمالاً بعد از بازدید کاربر از وب سایت متعلق به شبکه تبلیغاتی Google از طریق نتیجه ترافیک ارگانیک ، فعال می شود.

یعنی: کاربر برای یافتن کلمه کلیدی انتخاب شده توسط مشتری را جستجو می کند و سپس بر روی یکی از نتایج ارگانیک کلیک می کند. اگر وب سایت مقصد دارای آگهی هایی از شبکه Google باشد ، تبلیغات ما برای نمایش به حراج وارد می شود. پیشنهاد نمی شود در یک نوع وب سایت ظاهر شود ، بلکه در وب سایت هایی که کاربران پس از انجام انواع خاصی از جستجوها به آن دسترسی پیدا می کنند ، ظاهر می شود.

7. تبلیغات GMail

تبلیغات GMail اجازه می دهد بسته به معیارهای مختلف هدف گذاری ممکن ، قالب های تبلیغاتی کوچک (تیزرها) را در صندوق ورودی ایمیل کاربر وارد کنید. اگر کاربر بر روی تیزر کلیک کند ، این گزینه به یک فرمت HTML که شبیه به هر ایمیل تبلیغاتی است ، می دهد. امکانات خلاقانه این فرمت بسیار گسترده است ، زیرا امکان کار با فیلم ، متن ، تصاویر یا فرم ها را در بین دیگران فراهم می کند. از طرف دیگر ، و مانند سایر محصولات Adwords ، دامنه تقسیم بندی و اندازه گیری امکانات عملاً هر گزینه قابل تصور را شامل می شود ، مثلاً تقسیم بندی بر اساس کلمات کلیدی ، دامنه ها ، علاقه ها ، جنس ، اشتغال ، سن یا خریداران. یک بخش خاص


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Dawn خورشید طلایی تور جيپور اقتصاد امروز آموزش|وبینار|جوجه کشی| مولد|پرواری|دستگاه جوجه کشی |جیره نویسی|اسکورینگ سلامی از ته دل اسباب کشی اصفهان federaldl