علاقه نیز افزایش یافته است زیرا دسترسی و ابزارهای آزمایش AB و شخصی سازی بازاریابی به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

در اینجا چند اشتباه رایج است که ممکن است هنگام آزمایش مرتکب شوید و چگونه از آنها جلوگیری کنید.

(بعداً در مقاله الگویی را به اشتراک می گذارم که می تواند برای آزمایش A / B استفاده شود).

1. پاسخ دهید
"طراح جدیدی با طرحی روبرو شد که تمام شب کار می کرد ، بنابراین قرار است سرعت کلیک بالایی داشته باشد."

"بسیاری از الگوریتم های پیشنهادی برای بودجه از کار دستی بهتر هستند."

"مرحله ثبت نام کوچک شده است ، بنابراین مطمئنا نرخ تبدیل بالا می رود

رایج ترین اشتباه در آزمایش AB این است که به نظر می رسد تصمیم مبتنی بر داده است ، اما فقط در جهت نشان دادن منافع تجاری یا فرضیه ها است.

در حقیقت ، شخص مسئول آزمون نیز یک انسان است ، بنابراین حذف کامل نظرات و تجربیات شخصی دشوار است. این امر به ویژه در صورتی که یک شبه محتوا بسازید یا دلبستگی داشته باشید ، صحیح است.

در این حالت ، هدف آزمون در ابتدا نرخ کلیک ، سپس تبدیل به نرخ تبدیل و زمان ساکن شدن در مقطعی بود و درنهایت از هدف تجاری که در ابتدا برنامه ریزی شده بود فاصله گرفت

چرا به این موارد توجه می کنید:

اگر تعداد بازدید کنندگان جدید پس از راه اندازی یک کمپین جدید در این ماه به طور چشمگیری افزایش یابد ، چه می شود؟ اگر اتفاق دیگری داشتید چه می کنید؟ حتی اگر این هفته بارانی باشد؟

با توجه به تعدادی متغیر ، وضعیت بازدیدکنندگان بین هفته گذشته و این هفته می تواند بسیار متفاوت باشد. معمول است که 5٪ از تبدیل ها روز بعد 4٪ و روز بعد 9٪ باشد. به همین دلیل ، حتی قبل از هفته گذشته ، تست قبل / بعد از آزمایش AB معتبر نیست

چرا به این موارد توجه می کنید:

آزمون AB فقط در مورد افزایش نرخ تبدیل پس از کشف Winner / Loser نیست ، بلکه در مورد یافتن بینش برای تصمیم گیری بهتر در تجارت شما است.

بدون فرضیه روشن مبنی بر اینکه چرا "Download Now" بهتر از کپی کردن "بارگیری" است و چرا نیست ، بازتاب نتایج ممکن است یک موفقیت باشد ، اما این بینش طولانی مدت برای بهبود تصمیمات تجاری ایجاد نمی کند. .

به یاد داشته باشید:

بازاریابان هوشمند عادت دارند به طور مداوم نتایج آزمون و بینش را ضبط کنند. این که آیا شما یک اکسل هستید یا یک ابزار مدیریت پروژه مانند Trello ، داشتن یک بایگانی به شکلی به شما کمک می کند تا تصمیم بعدی خود را بگیرید.

چگونه می توانم با آزمایش A / B شروع کنم؟
اول از همه ، حل مطالب A از طریق Z ، مانند محتویات ، تجزیه و تحلیل آماری و گزارش نتایج آسان نیست ، بنابراین بسیاری از شرکت ها از ابزارهای شخصی سازی جداگانه مانند Adobe Target ، Optimizely و Google Optimize استفاده می کنند.

به طور خاص ، ویرایشگر WYSIWYG و توابع داخلی تجزیه و تحلیل آماری (به عنوان مثال ، اندازه گیری اهمیت ، آسانسور ، و غیره.) برای کاهش مؤثر منابع IT / طراحی / تجزیه و تحلیل ارائه شده است


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

sanat1 دل‌نوشته‌های حسین صیامی سایت اخبار و فعالیت های سرکار خانم یاسمین خلخالی عسل طبیعی کوهستان دکتر عموشاهی آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ آران Moving Home روحِ شناورِ غیرِسرگردان کلینیک تخصصی مشاوره شرق تهران نگارش انواع رزومه های انگلیسی تخصصی و حرفه ای آفتاب گردون