PC برای تبلیغات با هر کلیک کوتاه است ، سیستمی که به شما امکان می دهد در Google تبلیغ کنید ، پیام خود را به مخاطبان گسترده افرادی که در جستجوی محصولات ، خدمات یا اطلاعاتی هستند که می توانید ارائه دهید ، ارسال کنید.

Google PPC توسط میلیون ها وب سایت و مشاغل در سراسر جهان استفاده می شود: این یک روش قدرتمند و مقرون به صرفه برای افزایش آگاهی از برند و هدایت ترافیک واجد شرایط به سایت شما ، افزایش فروش و تبدیل های دیگر است.

بنابراین تبلیغات PPC با Google دقیقا چگونه کار می کند؟ اصول اولیه این پرایمر سریع را بیاموزید.

چرا از Google PPC استفاده می کنیم؟

بعضی اوقات مردم می پرسند ، "چرا می توانم وقتی که می توانم سایت خود را به صورت رایگان نمایان کنم ، در Google ظاهر می شوم؟" پاسخ این است که رانندگی "ترافیک رایگان" آنطور که فکر می کنید آسان نیست.

الگوریتم های گوگل به گونه ای طراحی شده اند که فقط به سایت های با بالاترین کیفیت و دارای رتبه های ارگانیک پاداش می دهند و می تواند برای دستیابی به رتبه های ارگانیک بر روی کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی ، زمان ، تلاش و هزینه زیادی را صرف کند. ارزش این تلاش را دارد ، اما آیا نمی خواهید در این میان ترافیک و رانندگی فروش را جلب کنید؟

رفتن به مسیر PPC اغلب سریعتر است و علاوه بر این ، کنترل بیشتری را در ظاهر لیست شما در نتایج جستجو به شما می دهد. به عنوان مثال ، اگر شما در حال فروش خانه های پرنده هستید ، در صورتی که از PPC نیز استفاده می کنید ، یک مزیت واقعی نسبت به رقابتی که فقط از SEO استفاده می کند ، خواهید داشت.

شخصی که به دنبال خانه های پرنده ای است به طور طبیعی به تبلیغات PPC در سمت راست صفحه نمایش جذب می شود ، زیرا این تبلیغات حاوی تصاویر و اطلاعات جالب توجه دیگر ، مربوط به قیمت ، اطلاعات حمل و نقل و رتبه های ستاره است.

به همین دلیل PPC برای جستجوی تجاری بسیار قدرتمند است. وقتی مردم آماده خرید هستند ، آنها می خواهند تمام اطلاعات تجاری را که یک تبلیغ PPC می تواند در اختیار شما قرار دهد. بعلاوه ، با کلیک کردن بر روی آن تبلیغات PPC ، آنها را مستقیماً به صفحه فرود می آورید که در آن می توانند آن خرید را انجام دهند.

Google PPC کار می کند زیرا وقتی فروش می کنید ، کسب و کار شما سود و بیشتر از هزینه تبلیغات را به همراه دارد. این یک برد برد است.

شروع به کار با Google PPC

AdWords پلت فرم تبلیغاتی PPC گوگل و منبع اصلی درآمد است. به طور معمول ، تبلیغ کنندگان PPC از AdWords برای پیشنهاد دادن به کلمات کلیدی مورد نظر خود برای تبلیغ تبلیغات حمایت شده خود استفاده می کنند. Google کدام تبلیغ را برای نمایش و موقعیت هر آگهی را بر اساس عواملی از جمله امتیاز کیفیت آگهی (معیار مربوط به آگهی ، که در درجه اول با نرخ کلیک از طریق تعیین شده تعیین می شود) و پیشنهاد تبلیغ کننده یا میزان تبلیغ آنها انتخاب می کند ، انتخاب می کند. برای هر کلیک تبلیغ بپردازید. این سیستم کاملاً مشابه حراج است.

پس چگونه خودتان وارد حراج می شوید؟ شما نیاز به ایجاد لیستی از کلمات کلیدی را که می خواهید در آن پیشنهاد دهید ، بر اساس ارتباط آنها با پیشنهادات شغلی خود ارائه می دهد. این کار با انجام تحقیقات کلمات کلیدی PPC یا با استفاده از ابزارهای کلمه کلیدی برای کشف اینکه اصطلاحات افراد هنگام جستجو برای محصولات یا خدماتی مانند شما چیست ، به دست می آید.

هنگامی که یک لیست کلمه کلیدی دارید ، مرحله بعدی این است که کلمات کلیدی خود را در گروه های تبلیغاتی و کمپین ها سازماندهی کنید ، سپس تبلیغات مربوط به PPC را بنویسید که کاربران Google را برای کلیک کردن مجذوب خود می کند


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اولين خبر بک لینک و رپورتاژآگهی آگهي و تبليغات Rodney Amber شرکت تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به شماره ثبت 48728 سنجش عاشقان سید الشهدا جهاز خانه one like you